*اس ام اس*جدید*

س ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

چراغ دوستی تو در فلب من روشنه ، حتی در ساعات اوج مصرف !

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

شنیدی میگن ” خیلی دور ، خیلی نزدیک ” ؟

اولی دستامونه ، دومی دلامونه . . .

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده !

حالا یا من خسته شدم

یا شیب زیاد شده

یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی !

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

قلبم ببر ، جانم ببر ، اما ز خود دورم نکن

رفتی برو ، بردی ببر ، اما فراموشم نکن . . .

.

.

.

با ادامه مطلب همراه باشید...

نظر یادتون نره.

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

عربی که بلدی !؟

” ینم بلق رد هشیمه “

اگه بلد نیستی از آخر بخون !

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

آنگاه که خنده بر لبانت میمرد / چون جمعه پاییز دلم میگیرد

دیروز به چشمان تو کفتم که برو / امروز دلم بهانه ات میگیرد . . .

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

بی دل و خسته در این شهرم و دلداری نیست / غم دل با که توان گفت که دلداری نیست . . .

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

مشترک دوست داشتنی

اعتبار مهر و وفای شما رو به اتمام است

لطفا برای شارژ مجدد کلمه ” دوستت دارم ” را ارسال نمایید!

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

در دلی ، هرچند دوری از نظر / خوشتر آن روزی که بازایی ز در

با تو ما را خوشترین دیدار باد / هر کجا هستی خدایت یار باد . . .

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

دوستت دارم به اندازه ستاره های آسمون / کی میدونه اونا چندتان !؟

فقط خدای مهربون . . .

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

به کوتاهی لحظات با تو بودن منگر

به وسعت لحظه هایی نگاه کن که به یادت هستم . . .

نظر یادتون نره...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد