اس ام اس دوستت دارم عاشقانه,اس ام اس آرام عاشقانه,پیامکهای فینگ

آرامترین تپش قلبم را تقدیمت میکنم تا بدانی که,آرام بخش همه وجودم تویی

 

 

 

"va man pedare ESHGHam, farzandi ke saranjam mara khahad kosht"

 

 

 

 

امروز روز جهانی دزدی بود،آهای تو که قلبمو دزدیدی روزت مبارک!!

 

 

 

آرام بخوان چون آهسته نوشتم،ازدل بخوان چون بادل نوشتم

دوستت دارم

 

 

 

مازفیض دوستی افتادگی آموختیم؟ گرچه از داغ محبت چون شقایق سوختیم

 

 

 

طالب پرواز هستم مقصدش چشمان توست،یاس پرپر گشته ام مرحمش دستان توست

 

 

 

اگه قلبم چهل تکه باشد ،هر تکه را همراه با یک شاخه گل سرخ تقدیم مهربانیت می کنم

 

 

 

شعرهایم مردند.... هنگام مرگشان نرسیده بود

 

 

 

چه عاشقانه گریه میکند براى تو، کسى که ذره ذره میشود فداى تو، براى زخم هاى این سکوت ناگزیر، عزیز نیست مرهمى به جز صداى تو

 

 

 

d

.

.

do

.

.

doos

.

.

dooss

.

.

doosset

.

.

doossetta 6ta

(khit shodi ,fekr kardi duset daram,omran)

Man MIMIRAM BARAT

 

 

 

Mobadele negah mitavanad behtarin no'e baYane ehsas adami bashad vali nemitavan an ra tazmini baraye vafadari danest

 

 

 

Yek omr sookhti o biyamokhti ke jor, taghdire charkho maslahate rozgar nis

 

 

 

varese najibe zakhm haye dorosht/taghate delaye parpar nadari--sareto ro shoone haye man bezar/vaghti asheghiio sangar nadari--neshone bi neshone man/b Ghalbe asemoon bezan--ta mardom az roye zamin/setarato neshon bedan

 

 

 

Khatereman bashad shayad salha baad dar gozare jadeha bi tafavot az kenare ham bogzarim va begotam an gharibe cheghadr shabehe khateratam bod

 

 

 

Chare'e nabud joz sokoot margi ke dar an bisheha pelk mizad va man dar ehsasi ke dar khamidegie jadeha napadid mishod tash'ee mishodam

 

 

 

Lahzeha dar peye ham migozarand v miyan anha to faghat mimani.lahzeE ba man bash,ta abad dar dele man mehmani

 

 

 

در این دنیاى نامردان که مردانش عصا کور می دزدند / من خوش باور نادان محبت آرزو کردم

 

 

 

صفای عالم مستی غمم را برده از یادم

بیادم باش و یادم کن که با یاد تو من شادم

 

 

 

میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست

کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست

دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست

فقط در دستهاى گرم تو مردن قشنگست

 

 

 

یکی قشنگی مزرعه رو میبینه و یکی کثیفی پنجره،این تویی که تصمیم میگیرى چی ببینی امیدوارم همیشه قشنگ ببینی حتی از پشت پنجره کثیف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد