*اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبا و ناب دیماه 88*

هرگونه کپی برداری از اس ام اس ها ، فقط با ذکر منبع یا لینک دادن به سایت مجاز میباشد

هر روز با داغترین و جدیدترین اس ام اس های ایران

 

http://up.iranblog.com/6/1261632685.jpg

 

تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت / دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که / خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ، اس ام اس دیماه 88 ، www.radsms.com

با عشق دوست ماند و با یار بیقراری / از دوست درد ماند و از یار یادگاری . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید ، اس ام اس دیماه 88 ، www.radsms.com

خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی / تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی . . .

.

.

.

با ادامه مطلب همراه باشید...

نظر یادتون نره.

ادامه مطلب ...

*اس ام اس های فلسفی و عرفانی و جملات قصار جدید*

هر روز با جدیدترین و داغ ترین اس ام اس های روز ایران

 

 

تکه ای از اشعار ( حسین پناهی ) که حیفم اومد براتون نذارم

تازه داشتم میفهمیدم که فهم من چقدر کمه / اتم ، تو دنیای خودش حریف صدتا تا رستمه

گفتی ببند چشماتو وقت رفتنه / انجیر میخواد دنیا بیاد ، آهن و فسفرش کمه

چشمای من آهن زنجیر شدن / حلقه ای از حلقه زنجیر شدن . . .

.

.

.

زندگی مانند کودکی است که اگر میخواهید به خواب نرود

همیشه او را سرگرم کنید . . .

.

.

.

بر روی زمین چیزی بزرگتر از انسان نیست و در انسان چیزی بزرگتر از فکر او . . .

.

.

.

پروردگارا

به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند ، گریه کنم برای کسانی

که هیچگاه غم من را نخوردند ، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم

ننواخنتند و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند . . .

.

.

.

با ادامه مطلب همراه باشید...

نظر یادتون نره.

ادامه مطلب ...

*اس ام اس خنده دار*بیا فقط بخند*

نمیتونم بگم که فقط تو رو دارم چون دیشب خرمون زایید !!!

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس جوک جدید آذر ماه  radsms.com

دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.

دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.

دوستت دارم به اندازه روت که هبچوقت کم نمی شه!
.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس جوک جدید آذر ماه  radsms.com

5 حقیقت جالب زندگی:

۱- تو می تونی همه دندوناتو با زبونت لمس کنی.

۲- همه احمق ها بعد از خوندن حقیقت اول اونو امتحان می کنند.

۳- حقیقت اول یه دروغه

۴- الان تو لبخند زدی چون یه احمقی!

۵- به زودی این اس ام اس رو برای یه احمق دیگه می فرستی.

ببینم…تو هنوز نیشت بازه!!?
.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس جوک جدید آذر ماه  radsms.com

یک حقیقت زندگی: هر چقدر به دیگران کمک کنی چند برابر ش از جایی که فکرشو

نمکنی بهت کمک میشه میگی نه؟ شماره حساب منو یادداشت کن !!!

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس جوک جدید آذر ماه  radsms.com

انا لله و انا الیه راجعون .  ارسال کننده این پیام کشته مرده شماست !!!

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس خنده دار ، اس ام اس جوک جدید آذر ماه  radsms.com

اس ام اس مثله فاتحه میمونه

واسه هرکی میفرستیش روحش شاد میشه !!!

.

.

.

با ادامه مطلب همراه باشید...

نظر یادتون نره.

ادامه مطلب ...

*اس ام اس خنده دار و جوک*

اس ام اس خنده دار جدید

 اس ام اس جدید sms-jok.royablog
جدیدترین اس ام اس های خنده دار

ترکه میره نون سنگک بگیره ، نانوا میگه اینجا چه کار میکنی !؟

میگه : تو ترکم !!!

 

 

.

.

.

ببخشید ! جام زرین شما توی وسایل من پیدا شده !

میشه من اسیرتون بشم !!؟؟

.

.

.

پیامک غضنفر به دوست دخترش :

مهم نیست که قشنگ نیستی  قشنگ اینه که مهم نیستی !!!

.

.

.

از غضنفر میپرسن آرزوت چیه ؟

میگه : دکتر بشم از اتاق عمل بیام بیرون بگم متاسفم !!!

.

.

.

شرکت پفیلا یه تعدادی فیل چسو نیازمند است !

هرچه سریعتر خودت رو معرفی کن !!!

.

.

.

سلام خوبی ؟

امروز رفتم دکتر ، گفت رگهای قلبت بسته شده !

شرمنده دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست !!!

.

.

.

بچه از باباش میپرسه : بابا تو بهشت رن ها از شوهرشون جدا زندگی

میکنن یا با هم هستن ؟ بابا میگه : بچه جون اگه زن ها با شوهرشون

یه جا باشن که دیگه اونجا بهشت نمیشه !!!

.

.

.

با ادامه مطلب همراه باشید...

نظر یادتون نره.


ادامه مطلب ...

*اس ام اس*جدید*

س ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

چراغ دوستی تو در فلب من روشنه ، حتی در ساعات اوج مصرف !

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

شنیدی میگن ” خیلی دور ، خیلی نزدیک ” ؟

اولی دستامونه ، دومی دلامونه . . .

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده !

حالا یا من خسته شدم

یا شیب زیاد شده

یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی !

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس دی ماه ۸۸ radsms.com

قلبم ببر ، جانم ببر ، اما ز خود دورم نکن

رفتی برو ، بردی ببر ، اما فراموشم نکن . . .

.

.

.

با ادامه مطلب همراه باشید...

نظر یادتون نره.

ادامه مطلب ...